Thursday, March 17, 2011

Peringatan Tuk Wanita

Assalammualaikum , disini , aku nak luahkan rasa ketidakpuashatian yang terlalu melanda dihati ini telah lama berkurun lamanya bersemi di hati yang bersih sudah keruh hitam melegam . HAHAHAH !

Sakit mata aku kalau tgk perempuan pakai tudung en , baju ketat gelemat , pastu nampak ah bekas bra tuh , masalahnye bukan aku saje nak tgk , tapi dah terpampang depan mate . grr -__-
seterusnya , pakai tudung , tapi lengan pendek , ade yang sampai ke ketiak , ingat putih sangat ke ketiak tuh ? then , pakai tudung , tapi pakai baju kebaya and baju kurung jarang ataupun selainnya , ape guna pakai tudung ? then , pakai tudung , baju singkat , then pakai legging , choy , pastu nampak lah bekas bekas spenda , warna ini lah warna itulah , choyyy , bila tunduk , nampaklah , bila duduk , nampaklah . haeh . sedih mat aku tgk .

ni lagi satu aku nak tego orang perempuan pakai tudung nie , dah tahu balak tuh gatal en , belah jelah , sayang sangat konon , ckp jelah kaw pun sangap ngn dia . pakai tudung , tapi boleh lah berpeluk peluk kat taman , grr , cina pun tak macam tuh sangat , ni Islam , maruah beb ! ade yang pakai tudung sebab eh nampak lawalah pakai tudung . pastu pakai . grrr . aku nak pesanlah , tolong lah , sakit hati aku tgk perempuan pakai tudung nie . pakai tudung biar nampak macam orang Islam .

p/s : sorry lah lucah sangat .

No comments:

Post a Comment