Thursday, March 17, 2011

Cuti Oh Cuti



hey peeps ;) 16 March 2011 , aku plan nak pergi Mines nak ambek angin and then beli Rayban cap local , yelah mane taknye , kalau aku beli Rayban je , semua membe aku jeles sebab aku beli mesti lawa -__-' pastu rembat buat harta sendiri , angin tol , kali nie aku beli Oakley and Rayban :) favourite aku :) haha , and then , aku nak pegy McD , nak beli Chocolate Shakes , tetibe aku tertoleh ke kiri ternampaklah Ihsan , BO , Alep , Rahimi , Nazmi , then talking-talking , jalan jalan , pegylah kat tempat org maen bowling tgk keadaan sekita zaman budak sekarang nie , aduh mat , sedih tgk orang melayu sekarang :'( ape nak jadi doe ? malas aku nak cite ape yang aku nampak . haeh

pastu jalan jalan , tetibe dorang ajak aku tgk Hikayat Merong Mahawangsa , aku cakaplah tade duet , dorang kate ade tiket free , sebab ade membe sorang nak belah , aku pun ONNN ! ;D

yang nak jadi citenye , aku kena hantar Helmet membe aku kat Seksyen 8 , so aku pecut 160 KM/H laju tak ? aku gerak pukul 5 , sampai pukul 5.30 di Mines balik :D haha . maut aku pecut :D tapi alhamdulillah sampai ke destinasi , then time aku masuk je , wah ramai ;0 dah tade sit nak duduk , naseb baek ade sit kosong , duduk and MENIKMATI ceritanya :D BEST

Gempak ;D

SYABAS diucapkan kepada tiga adik beradik yang mengharumkan nama Kedah taklupa juga kepada MALAYSIA yang tercinta ;) cepatnya dorang naik nama kan ? :)


dan taley lupa jugak doe , kteorang konvoi naek moto ramai ramai menuju ke rumah , lama gila tak jumpa dorang :) aku sayang doe BOXER KETAT ;D haha

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. huh.seb bek x terserempak nan koe!!haha.

    ReplyDelete