Saturday, January 8, 2011

Alhamdulillah ;) and thanks to my lovely friend , Fazira Zaharim :)

Alhamdulillah , syukur kepada Tuhan kerana memberi hidayah kepadaku hari demi hari , terima kasih Ya Allah kerana menyedarkan aku daripada melakukan dosa ini berterusan , semoga Engkau tetapkan dan tebalkan iman aku . Tabahkanlah aku untuk menghadapi segala dugaan yang Engkau akan berikan kepadaku . Baru aku sedar selama ini aku dilemma dan semua ini berpunca daripada kesilapan aku , dosa aku . Terima Kasih YA ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani :)

Tidakku lupa kepada Fazira Zaharim , teringat dan masih segar di ingatan apa yang dia beri motivasi kepada aku , berbunyi ,

" Act dulu i pun takpandai . tapi adik adik i pandai . So i rasa tercabar and nak prove kat my mom i pun boleh . You dont need to love books do . You macam kena ade keikhlasan diri you nak belajar . And bile belajar , jangan cakap susah . Jangan sekalipun . Sebab bila you cakap susah , sampai bila bila you rasa susah and tak nak belajar " .

kata kata ini akan aku ingat di dalam kepala hotak aku nie . HAHA . Thanks Again Fazira , i love you friend


1 comment: