Sunday, December 26, 2010

Personaliti Mukminin Yang Perempuan Suka Kepada Lelaki

Pakaian

kemeja T , kemeja atau lain-lain pakaian hendaklah sentiasa kemas . Pastikan anda menggosoknya setiap kali keluar dari rumah. Ini termasuklah seluar khaki atau chinos. Jika mahu menggayakannya , pastikan ia telah digosok terlebih dahulu. Pastikan juga padanan warna yang bersuaian . Sebagai contoh , tali pinggang hitam dipadankan dengan kastu kulit hitam . Tetapi , itu hanya untuk bagi casually . Bagi kepada golongan yang pemuda yang keinginan sedikit ' stylo ' atau jiwa muda bagi pemakaian kemeja , pastikan anda mengetahui apakah kemeja yang sesuai dengan susuk tubuh mahupun warna kulit . Saya sarankan memakai kemeja petak atau kosong kepada golongan kulit berwarna putih atau kuning langsat . Warna yang amat sesuai dengan warna kulit putih ialah , merah , hitam , putih , kuning , hijau . Ada juga remaja yang ' simple ' berkemeja putih , seluar jeans biru dan berselipar , serta berkaca mata , itu bagi berpakaian santai .

Gigi dan Bau Mulut

Jangan lupa untuk memberus gigi paling kurang dua kali sehari. Sebaik-baiknya gunalah pencuci mulut seperti Listerine . Lebih masyur mengunyah gula-gula ataupun gula gula getah selepas menikmati makan di pejabat atau selepas mahupun berjumpa , ketika berbicara dengan seseorang .

Bau Badan

Pakailah deodoran dan jaga pemakanan anda . Untuk mengatasi masalah bau badan yang serius , kurangkan makan makanan seperti bawang atau yang boleh memberikan bau nafas dan badan. Jangan lupa untuk membersihkan diri dengan sabun mandian yang anti bakteris serta semburlah pewangi yang sesuai , kerana perempuan menyukai lelaki yang berbau wangi dan segar .

Misai , janggut & bulu hidung

Jika anda seorang yang aktif pertumbuhan misai atau janggutnya , pastikan anda bercuku sekurang-kurangnya dua hari sekali . untuk bercukur , gunalah pisau cuku yang baik agar cukuran anda lebih rapi dan ingat kemaskan juga bulu hidung anda ! Perempuan tidak suka kepada lelaki sebgitu .

Aksesories

  • Jam Tangan
  • Kaca Mata hitam jika ingin bergaya
  • Tali Pinggang
  • Kasut Berjenama
  • Pewangi Badan
  • Handphone
  • Dompet

Semua ini harus ada kepada lelaki lelaki diluar sana . Saya tahu bahawa anda memang tidak suka kepada perempuan yang pandang kemewahan seseorang namun itu adalah hakikat bahawa perempuan mahukan kekayaan dan kebahagian . Tetapi sebenarnya motif saya untuk menyenaraikan kerana ini ialah satu latihan untuk anda pada masa kelak . Dan ingat jangan membeli dan memakai sesuatu yang nampak mengjengkelkan .


No comments:

Post a Comment