Monday, March 14, 2011

Aku sakit :'(

Aduh , sakit perut :'0 sungguh sakit , hanya Tuhan tahu bagaimana rasanya , aku sebenarnya sudah dua hari tidak mengeluarkan hajat selama 2 hari , and then , keje aku makan makan je keje , minum air limau , oren , sirap , bagainya untuk lawas , then tibalah masa aku di dalam kereta otw nak balek ke Bangi daripada Kedah , perut aku memulas macam kena cubet doe usus aku ! HAHAHA . balek balek terus FLUSH AWAYYYYYY ! :D hahahah !

keesokkannya , i mean harinie lah .

ade kelas tambahan kat sekolah , MATH , AGAMA , SCIENCE , penting Mat !
boleh pulak spoilttt ! -__-' saket perut aku , memulas , ulang kali pegy tandas en , ade sekali terus keluar darah . Terkezut Mat ! aku terus hantar message kat mak aku , mak aku kate tahan smpai kelas science . Time kelas Science , sepatah haram aku tak faham , kesian aku tgk cekgu mengajar aku tak denga . Adoi , maybe Allah nak ampunkan dosa aku , nak uji aku .

Then , balek lah apelagi .

sampai aje kat klinik , cerita cerita punya cerita ,

conclusionnye .... aku kena BUASIR , gempak tak ? haaa , ini cek nak bagitau kat hampa Seinn :D

tape aku redha .

p/s : tah pape ah aku cerita pasal bende kotor ney :D haha !

No comments:

Post a Comment